反省

  被反應我的blog配色太過傷眼了,嗯…認真的仔細審查……

  雖然配色我很喜歡,不過似乎這樣鮮明的配色確實是不適合太過於長的文章,因為這樣要盯住這些鮮明顏色的時間就變久了。

  不過文章我也不是故意要越打越長的,就每次等到我弄好了之後才會發現,實在是有點長到不像話~囧”

  也許也是該弄一些比較不傷眼的佈景風格來替換使用才是~打短文的時候(我會有短文嗎?囧”)就換上鮮明的,長文的時候用陰沉的…呃,是比較沉穩的顏色。

0 Responses to “反省”


  1. No Comments

Leave a Reply

It sounds like SK2 has recently been updated on this blog. But not fully configured. You MUST visit Spam Karma's admin page at least once before letting it filter your comments (chaos may ensue otherwise).